מרכז יש פתרון

עודף משקל ואכילת יתר

מחפשים פתרונות קסם ביולוגיים, תובנות ייחודיות ופתרונות פשוטים – להסיר מעליכם את העול המעיק של שמירת משקל.
למרות המאמצים הכנים והמתונים שלכם לשינוי “הדבר העיקש” הזה מסרב לעזוב.
מה מסתתר מאחורי חוסר ההצלחה  וכיצד ניתן לפרוץ את המעגל הזה מבלי לחיות עם איום של בעיות רפואיות למיניהן?
אנו מצאנו פתרון חדש לבעיה סבוכה זו.
ב-1958 סיכם הרופא אלברט סטאנקרד, “רוב האנשים השמנים לא יתמידו בטיפול בהשמנה. מתוך אלה שיתמידו בטיפול, רובם לא יפחיתו משקל, ומתוך אלה שיפחית, רובם יוסיפו אותו שוב”.
מצבינו היום לא שונה בהרבה משלבי שנות התשעים כשהתחילו הגישות המודרניות למיניהן ותורגלו  על אנשים רגילים, הגיוניים לחלוטין, כמו גם על אנשים מיוחדים.
פחות מ-5 אחוזים של ‘שומרי המשקל’ אכן מצליחים לשמור על ההישג. מחלת ההשמנה לא פוסחת ולא מבדילה בין אנשים אינטליגנטים, מוכשרים ומצליחנים בתחומים אחרים. הביולוגיה שלנו בשילוב השפעות סביבתיות שרכשנו נלחמות בהם ללא ספק.
כיצד נכניע את המנגנון העיקש המחזיר אותנו שוב ושוב לנקודת ההתחלה פלוס תוספת גרועה?
עודף משקל ואכילת יתר – כוחות פרימיטיביים המצריכים גישה שלמה ואינטנסיבית.
אם אתם בין הרציניים באמת הרוצים להפחית במשקל לתמיד בדרך חיים טובה יותר, אולי עייפתם מפתרונות מהירים ומארוחות מוזרות. האם אתם מוכנים לאמץ את מה שפועל באמת?
“עשו הכל במידה ובמינון הנכון… הכל בראש אם רק תשלוט בעצמך… הימנעו משינוי מוגזם – אתם עלולים להיפגע…” עצות נכונות עם כוונות טובות אך למה עקשניים כמונו נשארים תקועים?
הביולוגיה שלכם בשילוב ‘המחלה הרוחנית’ משחקת על פי חוקים משלה והיא מנהלת את המשחק הזה באופן פרימיטיבי. הביולוגיה וכל מכלול שורש הבעיה, הם פשוט נוקשים מידי בשביל גישה מתונה בכלל! פתרון הבעיה הזו אינה פועלת על פי חוקי המשחק הסבירים, ההגיוניים והבטוחים.
ובכן, ההצלחה המתמדת אינה מתחילה בצעד הראשון. היא מתחילה ברצינות כאשר כל הצעדים מתחילים לזרום ביחד, ומהדקים בנחישות את העניבה סביב צווארה של הביולוגיה וההשפעות שנרכשו – ‘המחלה הרוחנית המסתורית’ אתם זקוקים לעזרה משמעותית.
רק גישה שלמה ואינטנסיבית מספיק תוכל להתגבר על ההתנגדות של הגוף והתודעה לשינוי. גורלכם אינו נחרץ על ידי הקארמה שלכם, אתם ראויים לטוב ביותר עבורכם.
ב”יש פתרון” אנו מלווים באופן מעשי ומלמדים כיצד ניתן לחיות חיים חופשיים שמחים ומאושרים מבעית ההשמנה ואכילת היתר.
אתם תלמדו ותיישמו מהם הכוחות השולטים ומתנגדים לשינוי. אותם כוחות שלעולם אינם יוצאים לחופשה, ולעולם אינם מכירים במאמציכם הצנועים והכנים.
אנו מלווים באופן מעשי ומלמדים כיצד ניתן לחיות חיים חופשיים שמחים ומאושרים מבעית ההשמנה ואכילת היתר.
פיתחנו מודל מושלם לשינוי במקום הגישה הפשטנית יותר של התמקדות בסימפטומים.
אנו נותנים פתרון לטווח הארוך לבעיה מרכזית המציקה בכל יום ויום.
לאלה המבקשים באמת ובתמים להצליח, זה הזמן לעזוב את התהליך האינסופי וחסר התועלת של הדיאטות ולהתמודד עם האתגר האמתי של עודף המשקל, אכילת יתר ומה שמסתתר מאחוריהם.

שתפו:

צרו קשר

מאמרים נוספים

חובה עלינו להיות מאושרים!!!

האם את או אתה מרוצים מהחיים שלכם?האם זה היום שבו אני עוצרת ושואלת… האם ככה באמת תכננתי לחיות את חיי?האם מפחיד לעצור ולשאול שמא אגלה

לחקור את החיים

אנחנו נמצאים בתקופה שבה הכל מתחיל להתהפך.מה שחשבנו שנשיג בחיים לא לגמרי קורה.הספק מתחיל לחלחל…“מה אני לא כזה מוצלח כמו שחשבתי?..”“איפה החלומות הגדולים שלי… איך